Neem contact met ons op!

Artistieke productie van toonaangevend lichtkunstfestival in Amsterdam. Artifex was 7 edities lang het projectbureau van Amsterdam Light Festival, een jaarlijks festival dat Amsterdam in de donkere maanden oplicht met indrukwekkende lichtkunstwerken. Bezoekers kunnen een vaar-, wandel- of fietstocht langs alle kunstwerken maken.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.


Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.


Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.

Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.

Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
Amsterdam Light Festival is in de 7 jaar dat Artifex dit project leidde uitgegroeid tot een tentoonstelling van wereldfaam waar bezoekers en kunstenaars van verschillende achtergronden in de donkere winterperiode samenkomen in de hoofdstad. Door het tentoonstellen van hoogwaardige en innovatieve lichtkunst in de openbare ruimte verbinden we de plek met het publiek.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.


In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.


In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.

In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.

In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
In opdracht van Stichting Amsterdam Light Festival produceerde Artifex de eerste 7 edities van Amsterdam Light Festival, van 2012 t/m 2018. In de periode dat Artifex de productie deed, groeide Amsterdam Light Festival uit tot een van de grootste en meest toonaangevende lichtkunstfestivals ter wereld. Sinds 2012 heeft het festival 5 miljoen bezoekers getrokken. Jaarlijks wist Artifex 6 miljoen aan mediawaarde te creëren.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.


Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.


Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.

Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.

Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.
Artifex was 7 jaar lang verantwoordelijk voor de productie van Amsterdam Light Festival. We organiseerden niet alleen het artistieke proces en de realisatie van het festival zelf, maar ook de marketing. Verder zette Artifex vanaf de eerste editie gepassioneerde eigen gidsen in, die het festival nog meer inhoudelijke verdieping gaven. Daarnaast coördineerden we alle programma-ontwikkeling in het festival.